Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


 
PealehtPealeht  Latest imagesLatest images  RegistreeriRegistreeri  Logi sisseLogi sisse  

 

 4T65-E vs 4T60-E

Go down 
3 posters
AutorTeade
pontu6




Asukoht : Viimsi

4T65-E vs 4T60-E Empty
PostitaminePealkiri: 4T65-E vs 4T60-E   4T65-E vs 4T60-E EmptyLaup Jan 03 2015, 12:38

Kas CTS 3,4 2003 aasta 4T65-E käigukast on võimalik asendada PTS 3,8 1995 aasta 4T60-E käigukastiga?


Viimati muutis seda pontu6 (Esm Jan 05 2015, 18:56). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles Go down
admin
Eesistuja
admin


Asukoht : Pärnu

4T65-E vs 4T60-E Empty
PostitaminePealkiri: Re: 4T65-E vs 4T60-E   4T65-E vs 4T60-E EmptyLaup Jan 03 2015, 12:57

minu Chevy TP on all 4T60E, seda näitab RPO kood M13, 4T65E on M15
Ei tohiks probleemi olla.
Tagasi üles Go down
http://www.oritra.ee
pontu6




Asukoht : Viimsi

4T65-E vs 4T60-E Empty
PostitaminePealkiri: Re: 4T65-E vs 4T60-E   4T65-E vs 4T60-E EmptyLaup Jan 03 2015, 13:31

Mul on jah M15. Huvitav, kas juhtimine on sama?
Tagasi üles Go down
mambr




Asukoht : Tartu

4T65-E vs 4T60-E Empty
PostitaminePealkiri: Re: 4T65-E vs 4T60-E   4T65-E vs 4T60-E EmptyNelj Jan 08 2015, 20:28

Isegi, kui kastil on sama tüüp (nä 4T60E), siis erinevusi on siin juba alates 95a-st. Kast on sama 93 ja 95, aga juhtmestik erinev (saab otsakaane all ümber tõsta). Sama jama on ka Chevy TS (Trans Sport) 4T60E kastiga. Sisulisi uuendusi tehti iga 2 aasta tagant ja kaste ümber tõsta ühes tükis ei saa (füüsiliselt saab, aga tööle ei hakka). Jupidoonorina on kasutatavad kastid alates 1992 aastast 2005 aastani, mis aga ei tähenda seda, et seal väga palju lõpuks kattuvat oleks. Ümber saab tõsta miskeid võlle, hammasrattaid, reversi trumlit jne, aga erinevad on kastid ka korpuse osas, mis on nö kasti keskosast väljaspool (mootori otsas ikka sama poldivalemiga). Kui rääkida ECMist (aju, mis juhib mootorit ja kasti), siis need keelduvad juba erineva aastakäigu puhul autoga koostööst (mõnel juhul ei võta starteritki järgi, II aga näiteks laseb "kedrata", aga käima ikka ei lähe jne). Niiet lihtne see enam ei ole - on ka seal mikimaal "targaks" saadud ja pole enam sellised autod, et tõsta aga kodus tükk ümber ja korras.
Tagasi üles Go down
pontu6




Asukoht : Viimsi

4T65-E vs 4T60-E Empty
PostitaminePealkiri: Re: 4T65-E vs 4T60-E   4T65-E vs 4T60-E EmptyNelj Jan 08 2015, 21:42

Tänud mambr!
Sain ka tqhq`st veidi selgust sellele, et niisama neid ringi tõsta ei õnnestu. Copin ka siia probleemi olemuse. On ehk siin kellelgi sarnaseid kogemusi?

4T65-E probleem on selles, et kohalt võttes, töösooja kastiga, valits "D" peal, tekib esimeselt (?) teisele vahetusel tühi koht (mitte alati) ehk pöörded tõusevad kuni ~3500 ja siis kaob vedu ära. Gaasiga õrnalt mängides saab mõne sekundiga veo tagasi ja hakkab teise käiguga vedama. Väga sujuvalt sõites seda ei juhtu. Ja ka siis kui valits on "3" peal vedu ära ei kao. Küll aga vahetused on tuntava löögiga (ka mitte alati).
Googeldamine pakub välja mitu põhjust mis sellist olukorda võivad tekitada. Üks põhjus võib olla must õhumõõtja. Seda puhastasin ja isegi sain nagu veidi paremaks.
Tagasi üles Go down
mambr




Asukoht : Tartu

4T65-E vs 4T60-E Empty
PostitaminePealkiri: Re: 4T65-E vs 4T60-E   4T65-E vs 4T60-E EmptyReede Jan 09 2015, 18:47

Laena teise CTS pealt (keegi ikka prooviks annab) õhulugeja. Olen ise aastate jooksul 5. autol näinud, et kasti "pauguga" käikude üles-alla lülitumine on õhulugeja viga olnud. Ainult ühe korra polnud muud viga, kui puhasta korralikult MAF ära ja asi jonksus. Üldiselt oli vaja leida II korras õhulugeja. Puhastada kindlasti AINULT selleks ettenähtud vahendiga, mitte piduripuhastusega (millega seda enamasti tehakse)!!! Kui aga kast kiirendamisel "tühja viskab", siis reeglina ikka kast suremas. Mul paar sellist autot tutvusringkonnas (1 minu endine ja II on sõbral).
On olnud ka seda, et kasti õli on vana/kehv/must, õliradikas kehv (ei jahuta ja õli läheb liiga vedelaks) ning kasti läbipesu (u9L ja siis tuleb juba puhas, selge õli) ja filtri vahetus on kasti elule tagasi aidanud. Läbipesu saab teha nii:
*Võtad atm radikast kasti tuleva toru kasti poolt lahti, paned sinna vooliku otsa või keerad mingisse anumasse.
*Kastile paned uue filtri ja karteri tagasi.
*Õli normi (sama kogus, mis välja tuli) ja paned auto käima ning keegi (või ise) vaatab siis seda väljavoolavat õli. Jookseb kuni tuleb selget puhast, siis mootor kohe seisma.
*Nüüd toru kinni tagasi, õli normi. Kontrolli töötava mootoriga tasasel pinnal.
Paar autot on pärast viisakamaks muutunud.
Tagasi üles Go down
pontu6




Asukoht : Viimsi

4T65-E vs 4T60-E Empty
PostitaminePealkiri: Re: 4T65-E vs 4T60-E   4T65-E vs 4T60-E EmptyPüh Jan 25 2015, 00:03

Sai siis proovitud töötava auto pealt õhumõõtjat. Sama jama. Tegin ka väikese video probleemist. Esimese käiguga läheb kuni 60 km/h ja kõik. Pöörded lähevad lihtsalt tühjalt üles. Seal siis gaasiga mängides vahetab käigu ära. --> https://www.youtube.com/watch?v=kCnWYogKc1s&feature=youtu.be
Tagasi üles Go down
Sponsored content





4T65-E vs 4T60-E Empty
PostitaminePealkiri: Re: 4T65-E vs 4T60-E   4T65-E vs 4T60-E Empty

Tagasi üles Go down
 
4T65-E vs 4T60-E
Tagasi üles 
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

Permissions in this forum:Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
 :: REMONT JA HOOLDUS :: Mootor ja veermik-
Hüppa: